Femi.Eko, în prime-time la ProTV. Ai văzut momentul? Narcisa Christiansen povestește cum a fost pe platourile de filmare de la „Imperiul Leilor”

Femi.Eko, în prime-time la ProTV. Ai văzut momentul? Narcisa Christiansen povestește cum a fost pe platourile de filmare de la „Imperiul Leilor”

Pe Narcisa Christiansen, fondatoarea brandului Femi.Eko, o știm cu toții, este cea care a dat viață produselor menstruale pe care numeroase femei din România și din alte țări europene le-au testat și de care s-au îndrăgostit încă de la prima utilizare. În urmă cu câteva luni, Narcisa a făcut încă un pas important în ceea ce privește brandul Femi.Eko și popularitatea acestuia. A apărut în emisiunea „Imperiul Leilor”, de la ProTV, unde a vorbit deschis despre subiecte tabu, precum menstruația și relațiile intime, despre ce înseamnă sustenabilitatea și grija pentru Planetă în secolul 21, dar și despre confortul și siguranța pe care produsele menstruale reutilizabile le oferă fiecărei femei.

Cum a fost experiența apariției în fața investitorilor de la “Imperiul Leilor” pentru Narcisa Christiansen? Aflăm în rândurile de mai jos, alături de alte povești despre brandul Femi.Eko, dar și despre grija pe care echipa din spate o are pentru nevoile fiecărei cliente.

Narcisa Christiansen: „Mă bucur că am putut prezenta la televizor subiecte tabu, precum menstruația și relațiile intime”

Femi.Eko este brandul creat de Narcisa Christiansen, cu o filosofie de sustenabilitate menită să ofere alternative femeilor din întreaga lume, prin produse menstruale reutilizabile și ecologice. Conceptul a fost dezvoltat în decursul a mai multor luni de analiză amănunțită, astfel încât să fie identificate nevoile femeilor cu scopul precis de a crea produse care să le facă viața mai ușoară în timpul menstruației . În ceea ce privește subiectele tabu, Narcisa a vorbit despre ele deschis în cadrul emisiunii de la ProTV. Le-a explicat leilor și, implicit, sutelor de mii de telespectatori din fața micilor ecrane, care sunt inovațiile ce stau la baza produselor menstruale Femi.Eko și cum discul nostru menstrual poate fi utilizat fără probleme în timpul relatiilor intime. Da, vă spunem încă o dată, poți face sex atunci când ești la menstruație și porți discul menstrual Femi.Eko.

“Este o adevărată valoare să fi putut prezenta un subiect atât de tabu în societatea românească, de a putea prezenta la televizor, în prime time, brandul și inclusiv de a putea vorbi și de a putea spune „relații intime” la TV. Mulțumim, ProTV, pentru deschiderea de a spune stop tabuurilor și stigmatizării din jurul menstruației și nu numai. Cred că această apariție are o valoare imensă în acțiunile noastre de educație pe care le demarăm în cadrul Femi.Eko. În plus, poate oamenii vor conștientiza mai mult nevoia societății moderne de a lua acțiune în ceea ce privește mediul înconjurător, reciclare și refolosire”, a transmis Narcisa.

Produsele menstruale reutilizabile sunt o alternativă economică și, mai important, sunt prietenoase cu mediul. Știm deja că femeile petrec, în medie, peste 10 ani la menstruație și folosesc peste 10,000 de tampoane și absorbante de unică folosință, cu un conținut majoritar din plastic. În plus, cantitățile produse de deșeuri sunt copleșitoare, ceea ce face din produsele sustenabile o soluție excelentă. Femi.Eko folosește materiale naturale în toate produsele, are grijă de tipul de ambalaje folosite și alege întotdeauna metode de transport ecologice, reducând astfel impactul asupra mediului.

Poveștile din spatele brandului Femi.Eko și a apariției la emisiunea “Imperiul Leilor” de la ProTV

Pentru Narcisa, apariția la televizor a fost o experiență cu adevărat specială. În timp ce a discutat despre produsele sale, a reușit să aducă în prim-plan subiecte tabu pe care puțini le abordează. Nu a ezitat să vorbească despre sentimentele clienților obișnuiți și de asemenea a dezvăluit detalii despre produsele Femi.Eko. Știm deja că succesul produselor noastre este dat de nivelul de calitate și de grija acordată atât pentru sănătatea feminină, cât și pentru bunul mers al Planetei.

A fost cu siguranță o experiență care m-a pus la încercare și care m-a făcut să mă simt vulnerabilă, dar în același timp mândră pentru curaj, căci ai nevoie ca să poți să apari în fața unor oameni capabili și mai ales în fața întregii populații. Într-adevăr, îl numesc „al doilea copil al meu” pentru că efectiv zilnic petrec mai mult timp în acest proiect decât cu copilul meu. În acele momente am resimțit toate eforturile, nopțile lungi și pasiunea pe care am investit-o în acest proiect, într-un mare cumul de emoții. Fiecare cuvânt rostit în fața Leilor a fost o reflecție asupra călătoriei mele că antreprenor și a misiunii brandului nostru. La final am răsuflat ușurată că am finalizat acest episod din viața mea și mă pot apuca pe mai departe de treabă”, subliniază fondatoarea Femi.Eko.

Viitorul arată foarte promițător, cu noi planuri ce se întrevăd la orizont. Femi.Eko este încă un brand nou, dar cu o filosofie puternică, și care va deveni tot mai popular în societatea modernă. Conceptul de sustenabilitate a prins foarte bine printre femeile din întreaga lume, așa cum s-a văzut și în emisiunea “Imperiul Leilor”, iar acest lucru poate ajuta la educarea altor persoane și la creșterea popularității produselor sustenabile la nivel global.

“Scopul meu și al nostru, ca brand, este mai presus de ideea de business, este motivația că schimbi viața oamenilor în bine. Și asta pe termen mai lung decât cred unii. Femi.Eko nu este doar despre produse, ci despre o viziune de a schimba modul în care privim sănătatea și mediul”, mai spune cu tărie Narcisa.

Poți vedea momentul de la “Imperiul Leilor” AICI.

Femi.Eko nu este doar un brand de produse menstruale reutilizabile, ci este o mișcare de sustenabilitate, cu un impact pozitiv asupra mediului și asupra educării generale a persoanelor în ceea ce privește folosirea produselor reutilizabile. Narcisa Christiansen s-a concentrat pe crearea unei alternative durabile și de înaltă calitate față de produsele convenționale, recunoscând în același timp importanța educației și a deschiderii dialogurilor despre subiecte tabu, precum menstruația și relațiile intime.

Capacitatea de a aduce aceste subiecte la televizor, educând și sensibilizând astfel în mod eficient privitorii, demonstrează valoarea brandului Femi.Eko și implicarea celei care l-a creat în bunăstarea atât a femeilor, cât și a Planetei.

Înapoi la blog