Livrare și retur
Livrare
- Prețul transportului prin curier la adresă este 18 lei oriunde în țară. Pentru livrările la EasyBox Sameday, transportul este 13 lei.
- Procesăm comenzile în cel mult 24 de ore de la data plasării, excepție făcând Sărbătorile naționale și weekendurile. De la data plasării comenzii până la recepționarea coletului, durează 1-2 zile lucrătoare.
- Comenzile se livrează prin Sameday pentru livrări în România, iar acestea pot fi plătite integral online sau ramburs la curier.
- Pentru străinătate, livrăm prin GLS sau Post Nord, iar prețul transportului se calculează în funcție de țara de destinație, și nu include taxe vamale, dacă statul respectiv o impune. Aceste comenzi, trebuie achitate online sau prin transfer bancar, neexistând posibilitatea de plată ramburs. Pentru aceste livrări timpul de expediere/recepție este de 4-5 zile lucrătoare. Nu se aplică gratuități la livrare.
- Pe durata campaniilor, transportul gratuit la EasyBox nu se aplică.
- Dacă există o întârzieri de livrare, contactați-ne la hello@femieko.ro .
- Prețul de transport se aplica suplimentar prețului produselor și este în funcție de zona de livrare.
Politica de returnări și rambursări
- Un client poate returna produsul în mod legal în termen de 14 zile de la cumpărare și poate primi banii înapoi.
- Clientului i se va opri din suma totală a comenzii ce urmează să fie rambursată, taxa de transport.
- Clientul trebuie să ne informeze despre dorința de a returna articolul achiziționat trimițând un e-mail la hello@femieko.com. Include numele, adresa, e-mailul, numărul comenzii, ce articole dorești să returnezi și motivul returnării(ulterior acestui mail și al confirmării efectuării returului de către un reprezentant FemiEko, clientul poate completa “Formular retur” de pe pagina principala a site-ului pentru a returna articolele).
- Dacă un client dorește ridicarea coletului ce urmează a fi returnat, prin firma noastră parteneră de curierat, de la domiciliu, se va opri o taxa de 20 de lei din suma ce urmează să fie rambursată.
- Schimbul de mărime sau stil este gestionat în cadrul administrării rambursării. Clientul trebuie să returneze articolul și să plaseze o nouă comandă pe site, dacă Părțile nu sunt de acord altfel (colet la schimb). Produsele ca atare trebuie să respecte aceleași condiții ca cele menționate mai sus.
- Taxa de returnare/colet la schimb este de 20 de lei, inclusiv pentru diferențele de mărimi (vă rugăm să verificați corect ghidul de mărimi înainte de plasarea comenzii).
- Articolul returnat ar trebui să fie nou și nefolosit așa cum era la primire. Autocolantul de igienă (de la modelele selectate) trebuie să fie atașat/nedezlipit. Articolul trebuie să fie în ambalajul original și să aibă în continuare toate etichetele.
- Putem respinge returul dacă ambalajul este distrus sau produsul prezintă semne de uzură.
- Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Excepții și articole nereturnabile
* Orice produse marcate ca ultim articol sau care au fost achiziționate cu reduceri speciale marcate ca atare, nu pot fi returnate sau rambursate.
** Voucherele nu pot fi returnate sau rambursate.
Vă rugăm să contactați dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul dvs. specific, trimițând un e-mail la hello@femieko.ro.
Excepții pentru achiziții prin terți
Pentru a vă oferi o experiență cât mai ușoară și transparentă, dorim să vă informăm că produsele Femi.Eko® achiziționate prin intermediul distribuitorilor sau comercianților terți fac obiectul politicilor proprii ale acestora privind returul și schimbul. În cazul în care ați achiziționat un produs Femi.Eko® dintr-un alt magazin sau de la un partener distribuitor, vă recomandăm să contactați direct locația respectivă pentru a afla detaliile specifice ale politicii de retur și schimb aplicabile.
Politica noastră de retur sau schimb sunt aplicabile exclusiv produselor achiziționate prin intermediul site-ului nostru oficial. Înțelegem cât de importantă este flexibilitatea în gestionarea unei comenzi, așa că vă încurajăm să consultați direct magazinul de la care ați făcut achiziția. În acest fel, veți beneficia de sprijinul adecvat conform politicii lor de retur, adaptate nevoilor dumneavoastră.
Dacă aveți nevoie de informații suplimentare sau doriți asistență pentru a identifica cea mai potrivită soluție, echipa noastră de suport vă stă la dispoziție. Ne puteți contacta oricând la adresa hello@femieko.ro, iar noi vom fi bucuroși să vă ajutăm.
Înscrie-te acum și experimentează diferența!
Înscrie-te acum pentru a avea acces direct la promoții speciale și oferte limitate, disponibile doar pentru membrii comunității noastre. Profită de ocazia de a economisi și de a te bucura de produsele Femi.Eko®️ la prețuri avantajoase!