Suntem primul brand cu „menstruație lunară”. Da, ai citit bine! Totul despre conceptul din spatele campaniei RedWeek by Femi.Eko

Știi deja cum suntem noi, la Femi.Eko. Avem mereu idei, dar mai ales dorința de a aduce schimbarea în bine în viața ta în ceea ce privește menstruația. Și nu, nu vorbim doar de produsele noastre inovatoare, ci și de informații utile, discuții sincere și libere despre acest subiect care încă este considerat rușinos, tabu și de neabordat între femei, fiice, mame, prietene, adolescente, chiar și în cuplu. 

La final de 2023, un an plin pentru brandul Femi.Eko, venim în fața voastră cu o provocare nebunească (în stilul nostru caracteristic), pe care am numit-o RedWeek. E vorba de o campanie în care abordăm efectiv universul femeilor, prin ideea de a privi cu alți ochi menstruația, ca o normalitate, de a o accepta, de a discuta despre ea și mai ales de a demonta miturile despre ea. La fiecare 28 de zile, Femi.Eko intră într-un proces similar menstruației, un gest simbolic de a onora ritmul natural al corpului feminin. Și-avem, desigur, și-o primă provocare pentru tine, cu un premiu foarte tare, despre care îți povestim în cele ce urmează. 

Ce înseamnă RedWeek by Femi.Eko?

N-am pornit la drum singuri în mișcarea #RedWeek, pentru că ni s-a alăturat un nume important: Dr. MIT. Pe numele său real, Dr. Bogdan Ivănescu este un specialist cu o bogată experiență în domeniul sănătății reproductive și cu o pasiune pentru educarea comunității, și este cel alături de care am dezvoltat această campanie. Am pregătit materiale educative despre menstruație, despre corpul feminin, activitățile din acele zile ale lunii, miturile din jurul menstruației, sexul în timpul menstruației, produsele menstruale moderne și, poate cel mai important, despre iubirea față de propriul corp. 

Ca să fim și mai clari, RedWeek este proiectul gândit și creat special de Femi.Eko pentru a susține și încuraja femeile în a-și accepta și iubi viața, corpul și activitățile, chiar și în timpul menstruației. Înainte de a-ți povesti și mai multe despre conceptul din spatele RedWeek, te invităm pe conturile noastre de Facebook, Instagram și TikTok, acolo unde magia există. Și e roșie! 🙂 Vei găsi în fiecare “săptămână roșie” postări educative despre menstruație, așa cum spuneam anterior, totul într-o serie-parteneriat cu Dr. MIT, dar și multe alte surprize și activități care vor aduce bună dispoziție în comunitatea noastră. 

Dr. MIT, alături de Femi.Eko în campania RedWeek, pentru a demonta miturile menstruației

Doamnelor, vi-l prezentăm și cu această ocazie pe Dr. Bogdan Ivănescu, cunoscut de mulți ca Dr. MIT. El s-a alăturat campaniei RedWeek, inițiată de Femi.Eko inclusiv pentru a demonta miturile și pentru a oferi informații clare, precise și corecte despre menstruație. A acceptat cu entuziasm această provocare, conștientizând importanța și necesitatea unei educații corecte în acest domeniu.

Împreună, explorăm diferite aspecte ale menstruației, de la procesele fiziologice la impactul social și cultural, și construim un dialog deschis și informat despre acest subiect vital. Vorbim deschis despre menstruație, despre mituri precum acela că femeile și fetele sunt “impure” sau trebuie să se abțină de la anumite activități în timpul ciclului menstrual. 

„Când am fost contactat de Femi.Eko pentru a contribui la demitizarea subiectului menstruației, am considerat că este un demers la ordinea zilei, parte din responsabilitatea mea ca medic. Însă, pe măsură ce am început să înțeleg profunzimea și amploarea conceptului RedWeek, am realizat cât de inovativ și impactant este acest proiect pentru comunitatea femeilor din România. Femi.Eko nu doar că abordează un subiect esențial din punct de vedere medical, dar o face într-un mod care transcende barierele tradiționale, integrând educația și conștientizarea într-un format accesibil și contemporan, normalizând discuțiile spre acceptarea menstruației. În calitate de medic, am întâlnit numeroase cazuri în care lipsa de informație sau informațiile eronate despre menstruație au creat confuzie și chiar au creat probleme de sănătate”, spune Dr. MIT. 

În materialele pe care le-am pregătit pentru voi, alături de Dr. MIT, există informații valoroase și despre beneficiile produselor noastre menstruale naturale și reutilizabile, plus lămuriri despre unul dintre cele mai controversate subiecte: sexul la menstruație. Ce știm, ce e adevărat și ce este fals în această poveste? Explicațiile vin 100% din partea specialistului, ca tu să-ți răspunzi astfel la toate întrebările și să discuți deschis în cuplu despre acest aspect care face parte din viața noastră, a tuturor. 

Unde le găsești pe toate? Așa cum spuneam, în fiecare “săptămână roșie”, în comunitățile Femi.Eko de pe rețelele sociale, din care fac deja parte zeci de mii de femei și din care sperăm că faci parte și tu. Iar dacă nu, acum e ocazia să te alături nouă. Plus că avem și superi provocări!  

Participă și tu la #RedWeekChallenge, provocarea noastră pentru tine, până-n luna martie

Așa cum ne place nouă să spunem, ROȘU este despre curaj. ROȘU este feminin. ROȘU este despre pasiune. Roșu înseamnă și sănătate, fertilitate și normalitate, trei aspecte care definesc poate cel mai bine menstruația, de care n-ar trebui să ne fie rușine, de care putem vorbi liber și care face parte din viața mea, cea care a scris aceste rânduri, din viața ta, cea care le citește acum și din viața fiecărei femei. 

Avem o super provocare pentru tine: alege să porți ceva roșu atunci când ești la menstruație: poate fi un ruj, ceva de îmbrăcat sau doar un accesoriu, fă o postare în care să folosești hashtagul #RedWeekChallenge și lasă un comentariu cu tag către o prietenă, alături de care ți-ar plăcea să te bucuri de o experiență la SPA în luna martie. 

Dacă accepți provocarea în intervalul Decembrie 2023 – Martie 2024, vei intra în tragerea la sorți din Martie pentru ziua de răsfăț la SPA, iar pentru a-ți spori șansele de câștig, poți posta mai multe fotografii, încurajăm acceptarea provocării cu ocazia fiecărei menstruații până în luna dedicată femeii! Postarea noastră de concurs pe Facebook este AICI, iar cea de pe pagina de Instagram o găsești AICI.  

Da, ne dorim să sărbătorim menstruația ca simbol al fertilității și sănătății feminine, să promovăm conversațiile deschise și să purtăm cu mândrie roșu ca expresie a puterii feminine, pentru că fiecare ciclu, poveste și voce contribuie la construirea unei lumi în care menstruația nu mai este tabu, ci devine un motiv de mândrie și înțelegere socială. Suntem Femi.Eko, brandul tău preferat de produse de igienă intimă reutilizabile, și prin RedWeek îți lansăm încă o dată invitația de a te alătura comunității noastre. Te așteptăm! 🙂 

DISTRIBUIE

Un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește mai mult

Combo

Capacitate de retenție a produselor Femieko / 12 ore

Echivalent absorbante

Echivalent tampoane

RECOMANDAT PENTRU:

IDEAL PENTRU:

Mega Abundent

Capacitate de retenție a produselor Femieko / 12 ore

Echivalent absorbante

Echivalent tampoane

RECOMANDAT PENTRU:

IDEAL PENTRU:

Extra Abundent

Capacitate de retenție a produselor Femieko / 12 ore

Echivalent absorbante

Echivalent tampoane

RECOMANDAT PENTRU:

IDEAL PENTRU:

Super Abundent

Capacitate de retenție a produselor Femieko / 12 ore

Echivalent absorbante

Echivalent tampoane

RECOMANDAT PENTRU:

IDEAL PENTRU:

Abundent

Capacitate de retenție a produselor Femieko / 12 ore

Echivalent absorbante

Echivalent tampoane

RECOMANDAT PENTRU:

IDEAL PENTRU:

Moderat

Capacitate de retenție a produselor Femieko / 12 ore

Echivalent absorbante

Echivalent tampoane

RECOMANDAT PENTRU:

IDEAL PENTRU:

Lejer

Capacitate de retenție a produselor Femieko / 12 ore

Echivalent absorbante

Echivalent tampoane

RECOMANDAT PENTRU:

IDEAL PENTRU: